Afrodit, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Afrodit, číslo přihlášky 511470, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 17. 12. 2014.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
511470
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
14,
18,
25,
35
Datum podání přihlášky:
19.2.2014
Datum registrace
17.12.2014
Datum zveřejnění přihlášky:
10.9.2014
Datum priority:
19.2.2014
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
14
vzácné kovy a jejich slitiny a výrobky z těchto látek nebo postříbřeného nebo pozlaceného kovu, nejsou-li uvedeny v jiných třídách, klenoty, bižuterie, drahokamy, šperky, náhrdelníky, náušnice, prsteny, hodinářské potřeby a chronometrické přístroje, kazety a pouzdra na šperky, ozdobné jehlice, jehlice, spony a špendlíky do kravat, manžetové knoflíky, bižuterní sklo (štras)
18
kůže, imitace kůže, výrobky z kůže a z těchto materiálů, nezahrnuté v jiných třídách, jelenice (kromě jelenic na čištění), kožená lepenka, moleskin, semiš (kromě semiše na čištění), pokrývky z kožešin, aktovky, diplomatky, batohy, kufry, cestovní kufry, kufříky, držadla kufrů, kabelky, pouzdra, tašk...y, neceséry cestovní, chlebníky, deštníky, obaly a pouzdra na deštníky, obaly na oděvy, slunečníky, klíčenky, pásky, peněženky a hole
25
oděvy, obuv, kloboučnické zboží
35
propagační činnost, reklama, služby velkoobchodu a maloobchodu pro výrobky uvedené ve třídách 14, 18 a 25, obchodní administrativa a kancelářské práce, komunikační média (prezentace výrobků pro účely maloobchodu), provádění obchodních kooperací a transakcí zejména v oblasti průmyslu oděvního a kožed...ělného a v oblasti bižuterie a klenotnictví, pomoc při řízení obchodní činnosti, zejména podnikatelské, organizační a ekonomické poradenství, zprostředkovatelská činnost v oblasti průmyslu oděvního a kožedělného a v oblasti bižuterie a klenotnictví, zprostředkování obchodu pro výrobky uvedené ve třídách 14, 18 a 25, dodavatelské služby pro třetí osoby pro výrobky uvedené ve třídách 14, 18 a 25, marketing, podnikové poradenství a obchodní management, pořádání veletrhů a organizování výstav a módních přehlídek pro reklamní účely, inzertní a reklamní služby, včetně zveřejňování propagačních textů a jejich rozšiřování zejména v oblasti průmyslu oděvního a kožedělného a v oblasti bižuterie a klenotnictví.