BEAR COFFEE, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce BEAR COFFEE, číslo přihlášky 579745, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 26. 10. 2022.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
579745
Třídy výrobků a služeb:
25,
28,
30,
35,
43
Datum podání přihlášky:
9.6.2022
Datum registrace
26.10.2022
Datum zveřejnění přihlášky:
20.7.2022
Datum priority:
9.6.2022
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
25
trička, polokošile, mikiny, čepice, pokrývky hlavy, bundy, krátké kalhoty, zástěry a kravaty
28
hry, hračky, plyšoví medvídci, vycpané hračky, panenky a příslušenství pro ně, vánoční ozdoby, hrací karty
30
káva, kávové nápoje, sirupy do kávy, sirupy pro přípravu kávy, suroviny pro přípravu kávových nápojů; cappuccino, espreso, frappé (ledový nápoj), káva bez kofeinu, káva v prášku, káva granulovaná, mletá káva, nápoje na bázi kávy, ochucená káva, cikorka a cikorkové směsi použité jako kávové náhražky..., pražená káva, nepražená káva, káva zrnková, obilná káva, instantní káva, káva sladová, káva zelená, aromatické látky do kávy (jiné než silice), kávové náhražky (kávové náhražky nebo rostlinné přípravky užité jako káva), hotová káva, mražená káva
35
zásilkový prodej kávy, zásilkový prodej příslušenství ke kávě, online prodej kávy, online prodej příslušenství ke kávě, e-shop s kávou, e-shop s příslušenstvím ke kávě, velkoobchod s kávou, velkoobchod s příslušenstvím ke kávě, maloobchod s kávou, maloobchod s příslušenstvím ke kávě, reklama, intern...etový marketing, inzertní služby poskytované přes internet, organizace a management obchodních motivačních a věrnostních programů, organizace, obsluha a sledování věrnostních programů pro zákazníky, organizace zákaznických věrnostních programů pro komerční, propagační nebo reklamní účely, věrnostní, pobídkové a bonusové programy, věrnostní zákaznické služby ke komerčním, propagačním a/nebo reklamním účelům, správa zákaznických věrnostních, motivačních nebo propagačních programů, řízení věrnostních programů zahrnující slevy nebo pobídky, podpora prodeje prostřednictvím zákaznických věrnostních programů, organizace, provozování a kontrola prodeje a propagačních motivačních programů, vedení motivačních programů pro zaměstnance, analýza reakcí zákazníků, event marketing (získávání zákazníků pořádáním akcí), obchodní informace a poradenství pro zákazníky (zákaznická poradna), poskytování informací zákazníkům o výrobku, poskytování zákaznických informací o produktech prostřednictvím internetu, služby zákaznického klubu pro komerční, propagační a/nebo reklamní účely, obchodní asistence týkající se franchisingu, obchodně reklamní služby týkající se franchisingu, obchodní poradenské služby, týkající se franchisingu, poradenství v oblasti obchodního managementu vztahující se k franchisingu
43
kavárny, kávové kluby, bistra, cukrárny, restaurace, stravovací služby, prodej nápojů přes ulici, prodej kávy přes ulici, stánkový prodej nápojů a kávy, služby restaurací zaměřené na zákaznické věrnostní programy, které poskytují restaurační výhody, aby odměnily vracející se zákazníky, služby týkající se přípravy jídel a nápojů; smluvní nápojové služby