BOHEMQUA, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce BOHEMQUA, číslo přihlášky 579578, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 9. 11. 2022.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
579578
Třídy výrobků a služeb:
32,
35
Datum podání přihlášky:
1.6.2022
Datum registrace
9.11.2022
Datum zveřejnění přihlášky:
3.8.2022
Datum priority:
1.6.2022
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
32
toniky, nápoje na bázi toniku, ochucené toniky, toniky s výtažky bylin, toniky s výtažky ovoce, toniky s bylinami, toniky s ovocem, chininové vody, chininové nápoje, chininové nápoje s příchutí, voda se zvýšenou výživnou hodnotou, džusy, nápoje na bázi ořechů a sóji, pivo a pivovarnické výrobky, och...ucené sycené nápoje, nealkoholické nápoje, přípravky pro výrobu nápojů, vody, voda obohacená o minerály (nápoje), tablety k přípravě šumivých nápojů, soda, smoothies (nealkoholické ovocné koktejly), sirupy do nápojů, nealkoholické nápoje obohacené o vitaminy, nealkoholické nápoje obohacené vitaminy a minerálními solemi, nutričně obohacené nápoje, ovocné šťávy, prášky na přípravu nápojů, přípravky k výrobě nápojů, nápoje pro sportovce, nápoje obsahující vitamíny, mošty, minerální voda
35
maloobchod, velkoobchod a internetový obchod s výrobky uvedenými ve třídě 32 výše v tomto seznamu, organizace a management obchodních motivačních a věrnostních programů, organizace, obsluha a sledování věrnostních programů pro zákazníky, organizace zákaznických věrnostních programů pro komerční, pro...pagační nebo reklamní účely, věrnostní, pobídkové a bonusové programy, věrnostní zákaznické služby ke komerčním, propagačním a/nebo reklamním účelům, správa zákaznických věrnostních, motivačních nebo propagačních programů, řízení věrnostních programů zahrnující slevy nebo pobídky, podpora prodeje prostřednictvím zákaznických věrnostních programů, organizace, provozování a kontrola prodeje a propagačních motivačních programů, vedení motivačních programů pro zaměstnance, analýza reakcí zákazníků, event marketing (získávání zákazníků pořádáním akcí), obchodní informace a poradenství pro zákazníky (zákaznická poradna), poskytování informací zákazníkům o výrobku, poskytování zákaznických informací o produktech prostřednictvím internetu, služby zákaznického klubu pro komerční, propagační a/nebo reklamní účely