BRAVO CONSULTING Momenty pravdy, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce BRAVO CONSULTING Momenty pravdy, číslo přihlášky 483140, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 13. 7. 2011.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
483140
Třídy výrobků a služeb:
35,
41,
45
Datum podání přihlášky:
10.2.2011
Datum registrace
13.7.2011
Datum zveřejnění přihlášky:
6.4.2011
Datum priority:
10.2.2011
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
35
analýzy nákladů, marketingové studie, nábor zaměstnanců, obchodní nebo podnikatelské informace, obchodní nebo podnikatelské informace (poskytování -), obchodní nebo podnikatelské poradenství (profesionální -), obchodní nebo podnikatelský průzkum, obchodní reklama (pro třetí osoby -), oceňování obcho...dních podniků, organizování výstav (komerčních nebo reklamních), personální poradenství, podnikové poradenství a obchodní management, pomoc při řízení obchodní činnosti, poradenství při vedení podniků, posuzování efektivnosti provozu a racionalizace práce, prezentace výrobků v komunikačních médiích pro účely maloobchodu, prognózy (hospodářské nebo ekonomické -), pronájem reklamních materiálů, pronájem reklamních ploch, průzkum trhu, průzkum veřejného mínění, překlad informací do počítačových databází, psaní reklamních textů, reklama (propagace), reklama on-line v počítačové síti, reklamní agentury, rozšiřování reklamních materiálů zákazníkům (letáky, prospekty, tisky, vzorky), rozšiřování reklamních nebo inzertních materiálů, řízení (poradenské služby obchodní nebo podnikatelské), řízení průmyslových nebo obchodních podniků, služby v oblasti grafické úpravy pro reklamní účely, služby v oblasti srovnávání cen, služby, poradenství v obchodní činnosti, styky s veřejností, subdodavatelské služby (obchodní pomoc), systemizace informací do počítačových databází
41
digitální zpracování obrazu (služby -), elektronické publikování (DTP), fotografování, organizování a vedení konferencí, organizování a vedení kongresů, organizování a vedení seminářů, organizování a vedení sympozií, organizování kulturních nebo vzdělávacích výstav, organizování soutěží (vzdělávacíc...h nebo zábavných), organizování sportovních soutěží, pořádání a řízení pracovních setkání (školení), praktický výcvik, služby v oblasti grafické úpravy, jiné než pro reklamní účely, školení, vyučování, vydávání knih, vydávání textů, s výjimkou reklamních nebo náborových