CANAPUFF, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce CANAPUFF, číslo přihlášky 588785, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Obrazová, datum registrace 20. 3. 2024.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
588785
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
3,
5,
9,
16,
25,
28,
30,
34,
35,
42
Datum podání přihlášky:
17.10.2023
Datum registrace
20.3.2024
Datum zveřejnění přihlášky:
13.12.2023
Datum priority:
17.10.2023
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Obrazová
Seznam výrobků a služeb:
3
esenciální oleje pro použití při výrobě kapaliny pro elektronické cigarety
5
tetrahydrokanabidinol (THC) pro léčebné účely
9
baterie pro elektronické cigarety, USB nabíječky pro elektronické cigarety, nabíječky baterií pro elektronické cigarety, přenosná pouzdra pro nabíjení pro elektronické cigarety a odpařovače, firmware a software pro elektronické cigarety, nabíječky elektronických cigaret
16
tiskárenské výrobky, papírnické zboží a vzdělávací potřeby
25
trička, mikiny, čepice, sportovní oblečení, neformální oblečení, pokrývky hlavy
28
hračky, hry a žertovné předměty
30
žvýkačky, žvýkačky bez cukru, žvýkačky (ne pro lékařské účely)
34
náústky k cigaretám, nikotinové roztoky k použití v elektronických cigaretách, tabákový dehet k použití v elektronických cigaretách, příchutě (jiné než esenciální oleje) k použití v elektronických cigaretách, kuřácké potřeby, osobní vaporizéry a elektronické cigarety a příchutě a roztoky pro ně, ele...ktronické cigarety, dobíjecí elektronické cigarety, krabičky na elektronické cigarety, pouzdra na elektronické cigarety, kapalina do elektronické cigarety (e-liquid) z propylenglykolu, kapalina do elektronické cigarety (e-liquid) z rostlinného glycerinu, vyměnitelné náplně pro elektronické cigarety, kuřácké soupravy pro elektronické cigarety, tabák, šňupací tabák, ochucený tabák, cigaretový tabák, žvýkací tabák, náhražky tabáku, dózy na tabák, zapalovače cigaret, cigaretová pouzdra, čističe elektronických cigaret, držáky elektronických cigaret
35
marketing, výrobkový marketing, propagační marketing, internetový marketing, cílený marketing, merchandising, předvádění zboží pro reklamní účely, distribuce zboží k reklamním účelům, reklamní služby týkající se prodeje zboží, maloobchod, velkoobchod a obchodní služby s výše uvedenými výrobky ve tř.... 3, 5, 9, 16, 25, 28, 30 a 34, obchodní informace pro spotřebitele, reklamní, marketingové a propagační služby