comunica KONEC PRŮMĚRNOSTI!, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce comunica KONEC PRŮMĚRNOSTI!, číslo přihlášky 512077, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 24. 9. 2014.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
512077
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
16,
35,
38,
41
Datum podání přihlášky:
13.3.2014
Datum registrace
24.9.2014
Datum zveřejnění přihlášky:
18.6.2014
Datum priority:
13.3.2014
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
51 - Platný dokument na poshovací lhůtě
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
16
tiskoviny, periodický a neperiodický tisk, zejména časopisy, noviny, knihy, prospekty, plakáty, fotografie, pohlednice, dopisnice, dopisní papíry, kalendáře, knihařské výrobky, propagační materiály a předměty z papíru, zejména letáky, brožury, obtisky, obalový materiál z papíru a plastických hmot, tiskařské typy a štočky, ozdobné a propagační předměty z papíru
35
reklamní, inzertní služby všeho druhu včetně inzerce a reklamy poskytované v počítačových, telekomunikačních a obdobných sítích, informační servis a poradenské služby v obchodě, pořádání reklamních a obchodních výstav a předváděcích akcí zboží a služeb, včetně distribuce zboží k reklamním účelům, zp...rostředkovatelské služby v oblasti obchodu týkající se periodických tištěných i elektronických publikací, obchodní služby v oboru polygrafie, průzkum trhu a marketing, obchodní zastoupení tuzemských a zahraničních firem, rozmnožovací služby
38
zveřejňování, rozšiřování a přenos informací prostřednictvím všech informačních a telekomunikačních prostředků a sítí, satelitů, šíření informací prostřednictvím teletextu a počítačových a telekomunikačních sítí včetně Internetu, šíření tiskovin, časopisů, periodik, knih v elektronické podobě prostř...ednictvím počítačové sítě včetně Internetu, prostřednictvím satelitů, šíření a přenos inzerce a reklamy prostřednictvím telefonních sítí
41
nakladatelská a vydavatelská činnost v oboru zábavních, odborných, zpravodajských a vzdělávacích tiskovin, časopisů, periodických i neperiodických publikací, zpráv a informací, zvukových, textových a audiovizuálních nosičů, včetně multimediálních aplikací, produkční a agenturní činnost v oblasti záb...avy, kultury a výchovy, pořádání zábavních soutěží, zájmových klubů a společenských akcí, pořádání společenských módních přehlídek, informační, konzultační, obstaravatelské a zprostředkovatelské služby v oboru nakladatelské a vydavatelské činnosti a produkční a agenturní činnosti v oblasti zábavy, kultury a výchovy