ČPST ČESKÝ POLITICKÝ STŘED, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce ČPST ČESKÝ POLITICKÝ STŘED, číslo přihlášky 531297, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 18. 1. 2017.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
531297
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
41
Datum podání přihlášky:
18.5.2016
Datum registrace
18.1.2017
Datum zveřejnění přihlášky:
12.10.2016
Datum priority:
18.5.2016
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
9
nahrané i nenahrané nosiče pro přenos záznamů, informací, obrazu a zvuku, počítačové programy a software, data, databáze, elektronické a datové sítě, multimediální aplikace, elektronická periodika, počítače
16
periodický a neperiodický tisk, atlasy, časopisy, fotografie, kalendáře, kancelářské potřeby, katalogy, knihy, noviny, papírenské výrobky, prospekty, mapy, obtisky, pohlednice, reprodukce, samolepky, tiskoviny, reklamní, propagační a užitkové výrobky z papíru, informační, reklamní a propagační tisko...viny, papírové a plastové tašky, papírové obaly všeho druhu, papírové ubrousky a ubrusy, papírová prostírání, papírové ručníky, papírové kornouty, papírové kelímky, balicí papír, reklamní a ozdobné předměty neuvedené v jiné třídě, tužky, těžítka, papír
35
kancelářské práce, reklamní, propagační a marketingová činnost, průzkum a vyhodnocování trhu, informační komerční kancelář, poskytování obchodních nebo podnikatelských informací, překlad informací do počítačové databáze, zprostředkovatelská činnost v oblasti výše uvedených služeb, činnost podnikatel...ských a organizačních poradců, dodavatelské služby pro třetí osoby, rozšiřování a zasílání reklamních materiálů zákazníkům, prezentace služeb na Internetu, komerční využití Internetu v oblastech komerčních internetovských médií a vyhledávacích služeb, prezentace uživatelů na stránkách world wide web a počítačové síti Internet, public relations, direct mailové služby, pořádání výstav, veletrhů a propagačních akcí pro obchodní a reklamní účely
41
nakladatelská a vydavatelská činnost, vydávání knih, publikací a časopisů, vydávání audiovizuálních děl, datových souborů včetně jejich elektronické podoby, zvukových a zvukově obrazových záznamů, korespondenční kurzy, organizování a vedení seminářů, přednášek a soutěží, vyučování a vzdělávání, posk...ytování informací o výchově a vzdělávání, agenturní činnost v oblasti kultury, poskytování informací o možnostech rozptýlení, zábavy a vzdělávání, organizování kulturních nebo vzdělávacích výstav a soutěží, elektronické publikování a vydávání elektronických časopisů, periodik a knih, tvorba rozhlasových a televizních pořadů