ČS, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce ČS, číslo přihlášky 509186, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 3. 9. 2014.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
509186
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
32,
35,
40
Datum podání přihlášky:
13.11.2013
Datum registrace
3.9.2014
Datum zveřejnění přihlášky:
28.5.2014
Datum priority:
13.11.2013
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
51 - Platný dokument na poshovací lhůtě
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
32
přírodní či perlivé vody (minerální nebo neminerální), ovocné nebo zeleninové šťávy, ovocné nebo zeleninové nápoje, limonády, sodovky, zázvorové limonády, šerbety, nápojové přípravky, sirupy do nápojů, nealkoholické ovocné nebo zeleninové výtažky, nealkoholické nápoje obsahující činidla pro mléčné kvašení, 100% šťávy ovocné přírodní, šťávy zeleninové, 100% šťávy zeleninové přírodní
35
velkoobchodní a maloobchodní prodej zboží, které je uvedeno ve třídě 32, zprostředkovatelská činnost v oblasti obchodu a služeb k obchodním účelům, týkající se výrobků uvedených ve třídě 32, odborné obchodní poradenství, obchodní nebo podnikatelské informace, zprostředkování obchodních kontaktů v ob...lasti výrobků uvedených ve třídě 32, předvádění zboží, provádění obchodních operací, pomoc při řízení obchodní činnosti, kopírování nebo rozmnožování (reprodukce) dokumentů, dokladů apod., reklama (on-line) na počítačové komunikační síti, on-line inzerce, vyhledávání informací v počítačových souborech, pronájem reklamního času ve všech komunikačních médiích, poskytování obchodních informací a obchodních služeb pomocí Internetu, zprostředkování internetového obchodu v oblasti výrobků uvedených ve třídě 32, komerční využití Internetu v oblastech komerčních internetových médií a vyhledávacích služeb v oblasti výrobků uvedených ve třídě 32, vyhledávání dat v počítačových souborech, prezentace uživatelů na stránkách World Wide Web v počítačové síti Internet, systemizace informací do počítačových databází, reklama, zveřejňování reklamních textů, výstavy a veletrhy pro komerční účely, propagace prodeje (pro ostatní), propagace (ukázka) zboží, propagační korespondence, propagační materiál (šíření), propagační publikace (šíření), inzerce, distribuce vzorků, obchodní administrativa, kancelářské práce