DCMM, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce DCMM, číslo přihlášky 550721, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Obrazová, datum registrace 27. 3. 2019.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
550721
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
38,
41
Datum podání přihlášky:
26.9.2018
Datum registrace
27.3.2019
Datum zveřejnění přihlášky:
19.12.2018
Datum priority:
26.9.2018
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Obrazová
Seznam výrobků a služeb:
9
data, databáze a jiné informační produkty na magnetických, elektronických a optických nosičích, související software a hardware, nosiče dat všeho druhu, elektronické a datové sítě, multimediální aplikace, 3d animace, multimediální informační katalogy, software pro počítače, modulární aplikační softw...arový systém, počítačový informační a správní systém pro evidenci počítačů a správu software, programové vybavení pro informační technologie a pro komunikaci, programové vybavení umožňující elektronické obchodování, nahraný software na CD a DVD discích a magnetických médiích, systémy informačních technologií, systémy výpočetní, komunikační a informační techniky, databáze a počítačové programy přístupné přes počítačové sítě, interaktivní aplikace, softwarové aplikace s prvky umělé inteligence
konzultační a poradenská činnost v rámci této třídy, posuzování efektivity organizační struktury, výzkum v oblasti řízení organizací, komerční poradenství v oblasti informačních technologií, modelování a analýza obchodních procesů a posuzování jejich vyspělosti, analýzy a jejich statistické vyhodnoc...ování, služby statistického zpracování, analýza dovedností a jejich řízení, plánování zdrojů, výzkum trhu a jeho zpracování v oblasti informačních technologií, nábor lidských zdrojů, zpracování dat, příprava reportů, konzultace v oblasti modelů řízení IT, služby statistického porovnání a vyhodnocování, benchmarking, řízení a rozvoj inovací, posuzování kvality a její zlepšování v rámci této třídy, nákup (služby obchodního zprostředkování) a posuzování nákupních procesů, marketing, řízení vztahu s klienty – public relation, vytváření dokumentace, vytváření návodů a postupů v oblasti řízení organizací a informační technologií, sběr dat a jejich vizualizace, distribuce zpracovaných dat, vydávání certifikátů kvality řízení, statistické posuzování úrovně kvality IT, vše v rámci této třídy
38
elektronická pošta, shromažďování, ukládání, předávání a distribuce dat a vizuálních informací přes komunikační média, zpřístupnění dat přes internet a elektronickou poštu
41
publikační služby, lektorská, školicí a vzdělávací činnost, pořádání odborných kurzů a školení, informační služby v oblasti vzdělávání, vydávání tiskovin a elektronických publikací obchodního charakteru