DERBY, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce DERBY, číslo přihlášky 145855, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 24. 4. 2001.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
145855
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
38,
41
Datum podání přihlášky:
16.8.1999
Datum registrace
24.4.2001
Datum zveřejnění přihlášky:
17.1.2001
Datum priority:
16.8.1999
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
9
aparáty a přístroje vědecké, geodetické, elektrické, elektronické, fotografické, filmové, optické, přístroje pro signalizaci, kontrolu, záchranu a přístroje učební, telefony, záznamníky, faxy, magnetické nebo optické suporty zvukových nebo zvukově obrazových záznamů, automatické distributory a mech...anismy na mince, kalkulační stroje, baterie, akumulátory, počítačové hry, pohledy ilustrované se zvukovou nahrávkou, hlavolamy elektrické nebo elektronické, hrací skříně uváděné v činnost vhozením mince, reklamní přístroje na střídavé obrazy, reklama světelná, reklamní světelné přístroje, nosiče záznamů nahrané i nenahrané, videokazety nahrané i nenahrané, audiokazety nahrané i nenahrané, audiovizuální programy, audioprogramy, audiovizuální díla, audiovizuální díla v digitální podobě, filmy, hudební díla, CD disky, elektronické databáze a databázové produkty, informace a záznamy v elektronické podobě, data a databáze a informační produkty na nosičích i v elektronických, datových, informačních, počítačových a komunikačních sítích, elektronické nebo datové sítě, informační, komunikační, výpočetní sítě včetně jednotlivých součástí a náhradních dílů obsažených ve třídě 9, multimediální aplikace, multimediální nebo informační katalogy v elektronické podobě, elektronické časopisy, elektronická periodika a knihy v elektronické podobě
16
písmena pro tiskárny, štočky, potřeby pro knižní vazby
35
reklamní, inzertní a propagační činnost, marketing, reklamní, inzertní a propagační činnost prostřednictvím jakéhokoliv média, prostřednictvím telefonní, datové nebo informační sítě, informační centrum, poskytování informací a informačních produktů, zejména reklamního charakteru,inzerce a marketingu..., zprostředkování nákupu a prodeje prostřednictvím Internetu, on-line inzerce, marketing, činnost reklamní agentury, merchandising, franchising, služby, které zahrnují záznam, přepis, vypracování, kompilaci přenášení nebo systematičnost písemných či datových či elektronických sdělení a záznamů jakož i využívání nebo kompilaci matematických a statistických údajů
38
televizní vysílání, televizní vysílání programů, televizní vysílání zábavných, vzdělávacích, výchovných, soutěžních, diskuzních a informačních pořadů, organizování a technické zabezpečování televizního vysílání
41
nakladatelství a vydavatelství, ediční činnost, publikační činnost, nahrávání nosičů zvukových nebo obrazově zvukových, půjčování nahraných zvukových a zvukově obrazových záznamů, výroba, tvorba a šíření audiovizuálních děl, TV produkce, filmová produkce, televizní výroba programů, tvorba programů, ...tvorba a výroba televizních a audiovizuálních programů, agenturní činnost v oblasti kultury, zprostředkování v oblasti kultury, výchovy, zábavy a sportu, soutěžní a zábavní činnost