ERZGEBIRGE, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce ERZGEBIRGE, číslo přihlášky 579122, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Obrazová, datum registrace 16. 11. 2022.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
579122
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
16,
24,
25,
35,
41,
43
Datum podání přihlášky:
10.5.2022
Datum registrace
16.11.2022
Datum zveřejnění přihlášky:
10.8.2022
Datum priority:
12.11.2021
Země původu:
DE
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Obrazová
Seznam výrobků a služeb:
16
tiskoviny, tištěné propagační materiály, fotografie, plakáty, papírové nálepky a samolepky, vlajky a praporky z papíru, reklamní brožury, tištěné reklamní materiály
24
vlajky a praporky, nikoliv papírové, kapesníky látkové
25
oděvy, trička, pokrývky hlavy, ponožky, šátky, oblečení pro horaly (pláště, tradiční oděvy), všechno toto zboží jako reklamní produkty
35
reklamní služby a pomoc s řízením podniků, mimo jiné se zakládáním, inovováním, rozšiřováním podniků nebo jejich hospodářské činnosti, reklama v turistickém odvětví, podpora prodeje a obchodní aktivity na podporu prodeje, merchandising, maloobchodní služby ve vztahu k dárkům a poukazům pro spotřebit...ele, reklamním výrobkům a produktům podporujícím prodej jako oděvy, čepice, tiskoviny, šperky, přívěsky, klíčenky a dodávky digitálních médií, a to nahrané hudby, videí, obrázků a textů a audiovizuálních děl, skládání reklamních textů, designové a poradenské služby v reklamě, reklamní kampaně a šíření reklamních materiálů, včetně tiskovin, reklamních letáků, brožur, časopisů, plakátů, katalogů, knih, letáčků jak z papíru, tak digitálních na intranetu a internetu, organizování akcí pro reklamní a komerční účely, marketing, umísťování známek a značek (marketingové a reklamní služby v oblasti známek), poradenství v obchodních záležitostech a reklamní podpora, služby marketingové strategie, zařizování a provádění reklamy, marketingu a kampaní na podporu prodeje a na podporu ve styku s veřejností a vytváření příslušných marketingových strategií a obchodních konceptů, vztahy s veřejností, kultivace trhu v oblasti reklamy, průzkum a analýzy trhu, průzkum veřejného mínění, také ve vztahu k optimalizaci obrazu podniků, reklama, lokalizační reklama, prezentace pro reklamní účely, audiovizuální prezentace pro komerční zveřejnění, prezentace zboží a služeb, firem a jejich výrobků na internetu a v jiných médiích
41
sportovní aktivity, kulturní aktivity
43
zprostředkování služeb hotelů a služeb živnostníků v pohostinství, především zprostředkování ubytování v prázdninových chatách, prázdninových bytech, hotelích a penzionech