Finanční poradenství České pojišťovny, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Finanční poradenství České pojišťovny, číslo přihlášky 489203, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 28. 3. 2012.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
489203
Třídy výrobků a služeb:
9,
35,
36
Datum podání přihlášky:
5.10.2011
Datum registrace
28.3.2012
Datum zveřejnění přihlášky:
21.12.2011
Datum priority:
5.10.2011
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
9
aparáty pro záznam, uchování, převod, přenos nebo reprodukci zvuku nebo obrazu, magnetické nebo optické suporty zvukových nebo zvukově obrazových záznamů, přístroje pro zpracování informací a počítače a telefony, včetně jejich jednotlivých součástí a náhradních dílů ze třídy 9, počítačové hry s výst...upem na PC nebo na TV, hrací skříně uváděné v činnost vhozením mince, reklamní světelné přístroje, nosiče záznamů nahrané i nenahrané, videokazety nahrané i nenahrané, audiokazety nahrané i nenahrané, audiovizuální díla na nosičích, audiovizuální díla v digitální podobě, filmy, hudební díla na nosičích nebo v elektronické podobě, CD disky, programové vybavení pro počítače, software, hardware výpočetní techniky nebo komunikační nebo informační techniky, elektronické databáze a databázové produkty, informace a data a databáze a záznamy v elektronické podobě, elektronické nebo datové nebo informační nebo komunikační nebo výpočetní sítě, včetně jednotlivých součástí a náhradních dílů obsažených ve třídě 9, multimediální aplikace, elektronické multimediální nebo elektronické informační katalogy, elektronické časopisy, elektronická periodika a knihy v elektronické podobě
35
reklamní, inzertní a propagační činnost, marketing, reklamní, inzertní a propagační činnost prostřednictvím jakéhokoliv média, prostřednictvím telefonní sítě nebo datové sítě nebo informační sítě, poskytování komerčních informací a jiných komerčních informačních produktů všeho druhu, informačních pr...oduktů reklamního charakteru, poskytování multimediálních informací komerčního charakteru, komerční využití Internetu v oblastech komerčních internetových médií a vyhledávacích služeb, on-line inzerce, zprostředkování v obchodních vztazích, výstavy komerční, merchandising, služby zahrnující záznam, přenos, přepis, převod, vypracování, kompilaci, přenášení nebo systematičnost písemných sdělení a/nebo záznamů, využívání nebo kompilaci matematických a statistických údajů, činnost ekonomických a/nebo organizačních poradců, zprostředkování v obchodních vztazích, merchandising, franchising, pomoc při využívání a řízení obchodního podniku, personální agentura, personální poradenství, automatizované zpracování dat, pomoc při provozování obchodů a obchodních činností průmyslového nebo obchodního podniku, systém na podporu a intenzifikaci obchodních služeb založený na zvýhodňování klíčových spolupracovníků a klientů, věrnostní a bonusové systémy jako například poskytování slev a odměn, přednostní a nadstandardní poskytování služeb, vše zejména v prodeji výrobků a služeb
36
finanční služby, pojišťovnictví, zajišťovací činnost, činnosti související s pojišťovací a zajišťovací činností, zábranná činnost, bankovnictví, finanční služby, provádění bankovních, obchodů a jakýchkoliv operací s tím spojených, bankovní služby, služby týkající se financí a peněžnictví, přijímání ...vkladů, poskytování úvěrů, vydávání hypotečních zástavních listů, investování do cenných papírů, financování pronájmu, vedení účtů, řízení, obsluha a provozování výměny dat v rámci platebního styku, poradenská a informační činnost a zprostředkování v oblasti financí a pojišťovnictví, sponzoring, shromažďování a poskytování finančních prostředků, organizování a provozování dobročinných a humanitárních akcí formou poskytování slev a příspěvků potřebným ve finanční podobě