FINANČNÍ TEST NÁRODA, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce FINANČNÍ TEST NÁRODA, číslo přihlášky 490747, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 23. 5. 2012.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
490747
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
16,
35,
41
Datum podání přihlášky:
1.12.2011
Datum registrace
23.5.2012
Datum zveřejnění přihlášky:
15.2.2012
Datum priority:
1.12.2011
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
16
papírové nosiče informací všeho druhu, zejména tiskoviny, jako časopisy, noviny, periodika, knihy, knihařské výrobky, fotografie, reklamní tiskoviny, plakáty, papírové billboardy a bigboardy, reklamní a prezenční papírové předměty, papír, papírenské a kartonážní zboží, papírové obálky a obaly, kancelářské potřeby, kromě nábytku
35
inzertní, reklamní a propagační činnost, obstaravatelská a zprostředkovatelská činnost v oblasti obchodu, zejména s obchodními a podnikatelskými informacemi a poskytování pomoci při provozu obchodu, zejména podpora prodeje zboží a informací především formou přímého oslovení zákazníka a formou rozhla...sové a televizní reklamy, poskytování obchodních a podnikatelských informací prostřednictvím telefonního centra, marketing a kontaktní marketing, telefonní průzkum trhu, poskytování obchodních informací na Internetu, zejména prostřednictvím webových stránek, kancelářské a administrativní práce, činnost ekonomických a organizačních poradců, databázová činnost - vytváření obchodních databází a databázový marketing, obchodní a organizační porady, organizování a vedení obchodních záležitostí, vytváření informačních materiálů a informačních věrnostních programů, reklamní inzerce, pronájem plakátovacích ploch, provozování styku s veřejností zejména formou poskytování obchodních informací, vyhledávání obchodních informací, distribuce reklamních tiskovin, obchodní výstavy, systemizace informací do počítačových databází, činnost umělecké agentury ve tř. 35
41
kulturní, vzdělávací, výchovná, zábavní, sportovní a školicí činnost, zejména organizování a vedení konferencí, kongresů, seminářů, sympozií, sportovních, zábavních a kulturních akcí, pořádání odborných, pracovních a společenských setkání, organizace a plánování večírků, vyhlašování a organizování s...outěží v oblasti sportu, kultury a podnikání, a to jak pro fyzické, tak i právnické osoby, vydavatelská a nakladatelská činnost, vydávání knižních, paperbackových a časopiseckých publikací, zpravodajské služby, poskytování vzdělávacích informací, elektronické publikování