FRANKOVKA MODRÁ vitis pezinok, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce FRANKOVKA MODRÁ vitis pezinok, číslo přihlášky 424206, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 26. 10. 2005.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
424206
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
32,
33,
35,
40
Datum podání přihlášky:
14.3.2005
Datum registrace
26.10.2005
Datum zveřejnění přihlášky:
13.7.2005
Datum priority:
14.3.2005
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
32
nealkoholické nápoje všeho druhu, zejména nealkoholické mošty, ovocné a zeleninové šťávy, výtažky a nektary, nealkoholické aperitivy a koktejly přírodní a sycené minerální, stolní a pramenité vody, včetně vod ochucených, limonády, nealkoholické nápoje instantní a koncentrované, včetně nápojů energet...ických, vitaminizovaných a ionizovaných, dietetické nápoje neléčebné, včetně nápojů vitaminizovaných, přípravky na výrobu nealkoholických nápojů, např. prášky, granule, tablety, koncentráty a sirupy, extrakty, výluhy a jiné přípravky pro přípravu nealkoholických nápojů, včetně jejich příchutí
33
alkoholické nápoje všeho druhu, zejména vína, lihoviny a likéry, např. vína stolní, odrůdová a známková, a to přírodní, ovocná a bylinná, destiláty vinné, ovocné, bylinné a zeleninové, včetně macerátů a výluhů, destiláty ušlechtilé a řezané, alkoholické aperitivy a koktejly, koncentráty k přípravě alkoholických nápojů a esence do lihovin
35
zprostředkovatelská činnost v oblasti obchodu s alkoholickými a nealkoholickými nápoji, inzertní a propagační služby, včetně zveřejňování reklamních a náborových textů a jejich rozšiřování, průzkum a analýza trhu, včetně zpracování odborných obchodních posudků a studií, informační servis v oboru obc...hodu a reklamy, obchodní zastoupení tuzemských a zahraničních firem, poskytování pomoci při provozování obchodu, včetně zprostředkování obchodních záležitostí a personalistiky, organizování, zabezpečování a pořádání propagačních a/nebo komerčních výstav, propagačních a reklamních akcí a přehlídek zboží, včetně distribuce zboží a jeho vzorků k reklamním účelům, odborná poradenská a konzultační činnost v oboru obchodu, podnikání, reklamy a propagace
40
lisování a následné zpracování vína a lihu, zejména vinných hroznů, ovoce, bylin a zeleniny, včetně koncentrátů a přísad