hypostroj, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce hypostroj, číslo přihlášky 533938, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 23. 8. 2017.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
533938
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
36,
38,
39,
41
Datum podání přihlášky:
14.9.2016
Datum registrace
23.8.2017
Datum zveřejnění přihlášky:
17.5.2017
Datum priority:
14.9.2016
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
9
elektronické sítě, elektronické multimediální informační katalogy, elektronické časopisy, elektronická periodika a knihy v elektronické podobě, data na magnetických a optických nosičích, počítačový software zabezpečující audiovizuální komunikaci prostřednictvím informačních a telekomunikačních sítí, počítačové sítě Internet, satelitu, multimediální aplikace, nahraný software
16
knihy, časopisy, tiskoviny všeho druhu periodické i neperiodické, tiskopisy, letáky, manuály, příručky, brožury, fotografie, data a databáze tištěné, tiskárenské výrobky, publikace, brožury, periodika, výrobky z papíru pro reklamní účely zahrnuté v této třídě
35
reklamní, inzertní, propagační a marketingová činnost, on-line inzertní činnost, vydávání a rozšiřování reklamních materiálů a textů na všech dostupných nosičích, vydávání reklamních brožur a katalogů, umísťování reklamních nálepek na zboží, venkovní reklama na billboardech, reklamní inzerce v tisku..., v rozhlasových a televizních spotech, v síti Internet, aktualizování reklamních materiálů, vše vztahující se k reklamě v oblasti bankovnictví, vyhledávání obchodních informací, obchodní poradenské a konzultační služby, poskytování informací a informačních produktů reklamního charakteru, vedení databází a jiných záznamů o obchodních kontaktech, konzultace v oblasti obchodu a ekonomiky, organizační zajištění a pořádání výstav a prezentací pro komerční účely, poskytování pomoci při řízení obchodní činnosti a obchodní administrativa s tím spojená, podnikové poradenství a obchodní management včetně marketingových studií, průzkumu trhu, organizování a účast na komerčních výstavách a předvádění zboží, shromažďování obchodních a statistických informací pro obchodní účely, vše vztahující se k obchodní a reklamní činnosti v oblasti bankovnictví, organizování spotřebitelských soutěží a spotřebitelských anket (součást obchodní činnosti), pořádání anket mezi laickou a odbornou veřejností, spotřebitelská anketa, čtenářská anketa
36
finanční a bankovní služby v podobě konzultací a poradenství, expertní služby v oblasti pojištění a garancí v investiční oblasti pro tuzemské a zahraniční subjekty, finanční analýzy, finanční informace v oblasti bankovnictví
38
výměna zpráv, šíření, výměna nebo získávání zpráv a informací, šíření elektronických časopisů, informací, elektronických periodik, knih v elektronické podobě, audio nebo audiovizuálních děl prostřednictvím informační nebo datové nebo elektronické nebo komunikační nebo telekomunikační nebo počítačové... sítě, Internetu, pomocí satelitů, komunikace, poradenská činnost v oblasti sdělovacích prostředků, informační služby v oblasti Internetu, rozhlasového a televizního vysílání, služby zabezpečující audiovizuální komunikaci prostřednictvím informačních a telekomunikačních sítí, počítačové sítě internet, satelitu, poskytování přístupu k Internetu
39
služby distribuční, distribuce knih, novin a časopisů
41
školicí a vzdělávací činnost, nakladatelská a vydavatelská činnost, vydávání elektronických knih a časopisů on-line, elektronické publikování (DTP), výchovná a zábavní činnost, služby spojené s pořádáním zábavy, a to pořádání oslav, provozování programu při udílení cen a obdobných jednorázových udál...ostí, organizování, inscenování a poskytování příležitostí k soutěžím, organizace spotřebitelských soutěží v rámci této třídy, vyhlašování soutěží a vyhlašování jejich výsledků, organizování a vedení konferencí, sympozií a kongresů v oblasti bankovnictví