Kniha výhod, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Kniha výhod, číslo přihlášky 528779, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace .
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
528779
Třídy výrobků a služeb:
0,
16,
35,
41
Datum podání přihlášky:
12.2.2016
Datum priority:
12.2.2016
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
2 - Negativně ukončená po podání
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
0
(16) tiskoviny, periodické a neperiodické publikace, databázové produkty v papírové podobě, katalogy, tiskárenské výrobky, výrobky z kartónu, propagační předměty z papíru, lepenky a kartónu spadající do třídy 16, knihy, noviny, časopisy, papírenské zboží, manuály, brožury, prospekty, letáky, tiskopi...sy, plakáty, zápisníky, kalendáře, diáře, papír, kancelářský a dopisní papír, balicí papír, bloky (papírnické výrobky), skicáky, sešity, fotografie, stojany na fotografie, fotoalba a alba pro sběratele, karty, knižní zarážky a záložky vyrobené z papíru, nálepky, samolepky, navštívenky, vizitky, pohledy, přání, sběratelské karty, vstupenky, stravenky, poukázky, ceniny, tisky, grafické reprodukce, grafiky, desky na dokumenty papírové, obálky, školní potřeby vyrobené z papíru, vyučovací pomůcky a potřeby kromě přístrojů vyrobené z papíru, krabice z papíru, lepenky nebo kartónu, papírové tašky, papírové obaly (nezařazené do jiných tříd), papír s ochrannými vlákny, s hologramem, s chemickou ochranou, figurky (sošky) z papírové hmoty, toaletní papír, papírová prostírání, papírové podložky pod sklenice, poutače z papíru nebo lepenky, pouzdra z papíru, papírové praporky, papírové ručníky, papírové ubrousky, papírové kapesníky; (35) propagační, reklamní a inzertní činnost, komerční informační kancelář, reklamní agentura, předvádění zboží, prezentace výrobků v komunikačních médiích, aktualizování reklamních materiálů, rozšiřování a zasílání reklamních materiálů, vydávání reklamních textů, organizace a pořádání výstav ke komerčním a reklamním účelům, činnost organizačních a ekonomických poradců, systematizace informací do počítačových databází, obchodní průzkum, průzkum trhu, služby a poradenství v obchodní činnosti, marketingové studie, zprostředkovávání obchodních kontaktů, provádění obchodních operací, shromažďování, poskytování, třídění, překlad nebo jiné zpracovávání obchodních nebo podnikatelských informací, včetně vytváření, zpracovávání a třídění dat v rámci databází; (41) nakladatelství a vydavatelství periodických a neperiodických publikací v tištěné i elektronické podobě, ediční činnost, publikační činnost, výchova, vzdělávání, zábava, sportovní, kulturní a společenské aktivity.