Kunstkomora, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Kunstkomora, číslo přihlášky 541403, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 19. 12. 2018.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
541403
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
41
Datum podání přihlášky:
3.8.2017
Datum registrace
19.12.2018
Datum zveřejnění přihlášky:
12.9.2018
Datum priority:
3.8.2017
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
9
nahraný obsah (počítačové programy, data a informace), databáze, obsah médií, počítačový software, elektronické databáze nahrané na počítačových médiích, elektronické informační bulletiny ke stažení, elektronické publikace ke stažení, multimediální záznamy, stahovatelné soubory obrázků, aplikační so...ftware, aplikační software pro mobilní telefony, interaktivní počítačové programy, nahraný počítačový software, počítačový software na organizování a prohlížení digitálních obrazů a fotografií, počítačový software pro elektronické obchodování, počítačové operační systémy, firmware (mikroprogramové vybavení), software pro počítačové hry
16
tiskoviny, umělecké předměty a figuríny z papíru a lepenky a architektonické modely, papírnické zboží, učební pomůcky (kromě přístrojů), knihy, časopisy (periodika), kalendáře, katalogy, plakáty, fotografie, grafické reprodukce, litografické tisky, reklamní letáky, tisky, umělecké obrazy, umělecká díla vyrobená z papíru, známky
35
organizace reklamních nebo komerčních výstav, komerční správa výstavních prostor (komerčních nebo reklamních), aukce, dražby, provádění dražeb, internetová prezentace uměleckých děl a starožitností, internetová aukce uměleckých děl a starožitností, reklamní, inzertní a propagační činnost, marketing,... public relations, prezentace uměleckých děl, zprostředkování v oblasti obchodu s uměleckými předměty, uměleckými díly, starožitnostmi a kulturními památkami, zprostředkování v oblasti obchodu v oblasti výtvarného umění, včetně nákupu a prodeje uměleckých děl, doplňování a rozšiřování uměleckých sbírek (nákup a prodej), merchandising, franchising, rozesílání reklamních materiálů zákazníkům, umělecká agentura (obchodní management výkonných umělců), předvádění zboží prostřednictvím internetu za účelem reklamy a/nebo prodeje, přeskupování a shromažďování různých výrobků pro třetí osoby za účelem umožnit spotřebiteli pohodlně vybrat a prohlížet a kupovat prostřednictvím katalogu, internetu a/nebo zásilkového prodeje (kromě přepravy), zásilkový prodej zboží a maloobchodní činnost v oblasti uměleckých předmětů, uměleckých děl, soch, starožitností, kulturních památek, předmětů kulturní hodnoty, audiovizuálních děl, nosičů záznamů nahraných i nenahraných, hudby, filmů, fotografií, obrazů, audio a/nebo vizuálních děl, dekoračních nebo ozdobných předmětů, střelných zbraní, výrobků ze skla a porcelánu, kovových výrobků, šperků, bižuterie, hudebních nástrojů, papírových výrobků, výrobků z papíru a/nebo z kartónu, tiskovin, publikací, knih, učebnic, reklamních a propagačních předmětů, pořádání kulturních, sportovních, obchodních a zábavních atrakcí k propagačním účelům, umělecká reklama
41
výchova, vzdělávání, zábava, sportovní a kulturní aktivity, provozování umělecké galerie, organizace a provozování výstav uměleckých děl, fotografií, audiovizuálních děl a výtvarných děl pro kulturní nebo vzdělávací účely, představování a předvádění uměleckých děl pro kulturní nebo vzdělávací účely,... umělecké fotografování, tvorba výtvarných uměleckých děl, agenturní činnost v oblasti kultury, zprostředkování v oblasti kultury, výchovy, zábavy, tvorba a organizování zábavných, kulturních nebo vzdělávacích představení, organizace společenských a kulturních akcí, organizace, provozování a provádění her a soutěží i veřejných, výstavní činnost v oblasti kultury, zábavy, výchovy nebo vzdělávání, nakladatelské a vydavatelské služby, půjčování a pronájem obrazů, dekorací, uměleckých děl, fotografií, soch, poskytování elektronických publikací (bez možnosti stažení), poskytování elektronických publikací