LAMEL, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce LAMEL, číslo přihlášky 580508, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Obrazová, datum registrace 18. 1. 2023.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
580508
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
3,
21,
35
Datum podání přihlášky:
27.7.2022
Datum registrace
18.1.2023
Datum zveřejnění přihlášky:
12.10.2022
Datum priority:
27.7.2022
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Obrazová
Seznam výrobků a služeb:
3
neléčivá kosmetika, lesky na rty, rtěnky, parfémovaná voda, tuky pro kosmetické účely, odmašťovací přípravky, jiné než pro použití ve výrobních procesech, jonon (parfumerie), kosmetické přípravky na obočí, kosmetické přípravky pro děti, kosmetické masky, kosmetické přípravky na řasy, kosmetické příp...ravky pro péči o pokožku, krémy na kůži, leštící krémy, laky na nehty, pleťové vody pro kosmetické účely, pižmo (parfumerie), kosmetické soupravy, ozdobné nálepky na nehty, tužky na obočí, kosmetické tužky, oleje do parfémů a vůní, oleje pro kosmetické účely, parfémy, pomády, odličovací přípravky, přípravky na líčení, přípravky pro dodání lesku (leštidla), pudr na líčení, ubrousky napuštěné pleťovou vodou, ubrousky napuštěné přípravky na odličování, řasenky, umělé řasy, umělé nehty, paletky očních stínů
21
elektrické hřebeny, hřebeny, houbičky na nanášení líčidel, abrazivní houby na péči o pokožku, toaletní houby, deodorizační přístroje pro osobní použití v rámci této třídy, štětce na nanášení líčidel, štětky na holení, zařízení na odličování, pudřenky (prázdné), rozprašovače na parfémy, labutěnky na ...pudrování, brusné rukavice na exfoliaci kůže, kartáče, kartáčky, kartáčky na obočí, kartáčky na řasy, kartáčky na nehty
35
správa zákaznických věrnostních programů, administrativní pomoc v rámci reagování na výzvy k podávání nabídek, administrativní zpracování objednávek, propagace, zásilková reklama, pronájem billboardů (reklamních ploch), poskytování obchodních informací prostřednictvím webových stránek, obchodní info...rmace a rady pro spotřebitele (poradna pro spotřebitele), šíření vzorků, pořádání výstav pro obchodní či reklamní účely, ovlivňovací marketing, online inzerce v počítačové síti, provozování online trhu pro kupující a prodejce výrobků a služeb, prezentace výrobků v komunikačních médiích pro účely maloobchodu, srovnávání cen, zásobovací služby pro jiné osoby (nákup zboží a služeb pro jiné podniky), propagace výrobků a služeb, podpora prodeje, zprostředkování prodeje jiných osob