MAGAZÍN HOSPODÁŘSKÝCH NOVIN ego!, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce MAGAZÍN HOSPODÁŘSKÝCH NOVIN ego!, číslo přihlášky 519295, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 20. 9. 2017.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
519295
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
36,
38,
41
Datum podání přihlášky:
20.1.2015
Datum registrace
20.9.2017
Datum zveřejnění přihlášky:
26.8.2015
Datum priority:
20.1.2015
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
9
reklamní přístroje na střídavé obrazy, reklamní světelné přístroje, exponované filmy, elektronické nebo datové nebo informační nebo komunikační nebo výpočetní sítě, včetně jednotlivých součástí a náhradních dílů obsažených ve třídě 9
16
papírenské výrobky, štočky, tiskařské typy, periodické a neperiodické publikace, knihy, učebnice, učební pomůcky s výjimkou přístrojů, časopisy, noviny, brožury, fotografie, informační produkty na papírových nosičích, letáky, plakáty, vstupenky, data a databáze na papírových nosičích, tištěné manuál...y, reklamní, propagační, užitkové, umělecké nebo ozdobné předměty z papíru, pohlednice, dopisní papíry, obálky, přání, kalendáře, samolepky, obtisky, vystřihovánky, kartičky a tašky - v rámci této třídy, sešity, skicáky, pastelky, penály, pera, nože na papír, těžítka, pohledy ilustrované se zvukovou nahrávkou
35
reklamní, inzertní a propagační činnost, zprostředkování reklamní, inzertní a propagační činnosti prostřednictvím jakéhokoliv média, public relations, průzkum veřejného mínění, průzkum trhu včetně poradenství pro organizace a řízení obchodu, zpracování marketingových studií, informačních služeb a vy...tváření informačních systémů, poradenská činnost v oboru reklamy a při obchodní činnosti, vydávání reklamních a/nebo náborových textů, propagačních a inzertních tiskovin, rozšiřování reklamních a/nebo inzertních materiálů, šíření a přenos inzerce a reklamy prostřednictvím telefonních sítí (telefonní marketingové služby), obchodní průzkum a analýza trhu, marketing, organizace reklamních a obchodních předváděcích akcí výrobků a služeb, včetně obchodních výstav a jejich doprovodných akcí, distribuce zboží a tiskovin k reklamním účelům, zajišťování předplatného novin a časopisů, obchodní zastoupení tuzemských a zahraničních firem, obchodní a podnikatelský informační servis, obchodní poradenské a konzultační služby, systematizace informací do počítačových databází
36
finanční služby a konzultační finanční služby, vyhodnocování finančních služeb, finanční analýzy, poskytování finančních informací, finanční poradenství
38
telematika, výměna, šíření a/nebo získávání zpráv a informací včetně doprovodného zvuku, šíření elektronických časopisů, informací, elektronických periodik, knih v elektronické podobě, audio nebo audiovizuálních děl prostřednictvím informační nebo datové nebo elektronické nebo komunikační nebo telek...omunikační nebo počítačové sítě, zejména Internetu, pomocí satelitů, zveřejňování, rozšiřování a přenos informací prostřednictvím všech informačních a telekomunikačních prostředků a sítí, satelitů a podobně, šíření informací prostřednictvím teletextu a počítačových a telekomunikačních sítí včetně Internetu, šíření tiskovin, časopisů, periodik, knih v elektronické podobě prostřednictvím počítačové sítě včetně internetu, prostřednictvím satelitů a podobně, provozování elektronických nástěnek, diskuzních skupin a fór, poskytování přístupu k on-line informačním službám a k databázím, přenos zpráv a obrazových informací pomocí počítače
41
redakční činnost, fotografování, fotoreportáže, poradenská činnost v oboru vydavatelství a nakladatelství, nahrávání nosičů zvukových nebo obrazově zvukových, zprostředkování v oblasti výchovy, výchovná činnost, pořádání loterií