makro DEN SOUKROMÉHO PODNIKÁNÍ, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce makro DEN SOUKROMÉHO PODNIKÁNÍ, číslo přihlášky 531609, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 16. 11. 2016.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
531609
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
16,
35,
41
Datum podání přihlášky:
1.6.2016
Datum registrace
16.11.2016
Datum zveřejnění přihlášky:
10.8.2016
Datum priority:
1.6.2016
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
16
papír, karton (lepenka), zařazené do této třídy, tiskoviny a tiskárenské výrobky, zejména knihy, časopisy, letáky, brožury, prospekty, bulletiny, vyučovací materiály a pomůcky (s výjimkou přístrojů)
35
propagační činnost, reklama, pomoc při řízení obchodní činnosti, obchodní administrativa, kancelářské práce, maloobchod a velkoobchod zaměřený na potraviny, nábytek, oděvy, klenoty, bižuterii, software, kloboučnické zboží, vytápěcí tělesa a ohřívače, obuv, osvětlení, tabák, jídelní příbory a nožířsk...é zboží, zavazadla, tašky, deštníky, toaletní potřeby, vozidla, kuchyňské nádobí a náčiní, mazadla, stolní nádobí a náčiní, bytové zařízení, hry, hračky, tiskoviny, zahradnické potřeby, papírenské zboží, čistící prostředky a výrobky pro čištění, sportovní potřeby, počítačový hardware, nealkoholické nápoje, alkoholické nápoje, kosmetiku a kosmetické výrobky, provozování velkoobchodních tržišť, supermarketů, maloobchodů s potravinami a obchodních domů, jmenovitě vyjednávání a uzavírání smluv týkajících se nákupu a zboží a využívání služeb, prezentace zboží v komunikačních médiích pro účely maloobchodního prodeje, organizování výstav a obchodních veletrhů pro komerční účely, marketingové služby, propagační marketing, produktový marketing, propagace a podpora prodeje, distribuce propagačního materiálu, zákaznické věrnostní služby pro komerční, reklamní a/nebo propagační služby, organizování a provozování akcí pro komerční nebo reklamní účely
41
výchova, vyučování, vzdělávání, výcvik, zábava, sportovní a kulturní aktivity, organizování soutěží (vzdělávacích nebo zábavných), organizace sportovních a kulturních činností, pořádání a řízení slavností s předáváním cen, uvádění živých představení (zařazené do této třídy), informace o akcích (zába...va, pobavení), pořádání a vedení zasedání a konferencí, kongresů, sympozií a seminářů, jakož i zábavních a kulturních akcí, pořádání a vedení workshopů (vzdělávání), publikování a vydávání brožur a informačních materiálů zaměřených na velkoobchod a maloobchod v tištěné a elektronické formě (s výjimkou pro reklamní účely)