MAKRO, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce MAKRO, číslo přihlášky 448792, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 6. 2. 2008.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
448792
Třídy výrobků a služeb:
35,
42
Datum podání přihlášky:
5.6.2007
Datum registrace
6.2.2008
Datum zveřejnění přihlášky:
31.10.2007
Datum priority:
5.6.2007
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
35
služby velkoobchodu, maloobchodní služby v oblasti potravin a smíšeného zboží, velkoobchodní služby v oblasti potravin a smíšeného zboží, shromažďování, ve prospěch ostatních, různého zboží (s výjimkou přepravy tohoto zboží) tak, aby si zákazníci mohli toto zboží pohodlně prohlédnout a nakoupit ve v...elkoobchodě nebo v supermarketu nebo v hypermarketu nebo v mini-marketu nebo v katalogu smíšeného zboží prostřednictvím poštovní objednávky nebo prostřednictvím telekomunikací nebo z internetových webových stránek smíšeného zboží, shromažďování, ve prospěch ostatních, různého zboží (s výjimkou přepravy tohoto zboží) tak, aby si zákazníci mohli pohodlně prohlédnout a nakoupit jídlo a pití a ostatní výrobky pro lidskou spotřebu nebo pro výrobu zboží pro lidskou spotřebu, výrobky určené pro zdraví a krásu, výrobky určené pro opravy a údržbu, výrobky pro osobní péči, výrobky pro čisticí účely, výrobky pro domácí použití, výrobky pro zahradnické použití, výrobky pro péči o domácí zvířata, výrobky pro kanceláře, výrobky pro kutily, oděvnické výrobky, výrobky pro čisticí nebo ochranné účely, výrobky pro dopravní prostředky včetně jízdních kol, domácí potřeby, potřeby pro dům, potřeby pro kuchyně, kancelářské potřeby, výrobky pro rekreační činnosti a zábavu, výrobky pro chytání, reprodukování nebo manipulování obrazu nebo zvuku, umožňující zákazníkům pohodlně si prohlížet a nakupovat toto zboží ve velkoobchodě nebo v supermarketu nebo v hypermarketu nebo v mini-marketu nebo v katalogu smíšeného zboží prostřednictvím poštovní objednávky nebo prostřednictvím telekomunikací nebo z internetových webových stránek smíšeného zboží, shromažďování, ve prospěch ostatních, různého zboží (s výjimkou přepravy tohoto zboží) tak, aby si zákazníci mohli pohodlně prohlédnout a nakoupit bílé zboží, domácí elektrospotřebiče, domácí elektronické vybavení, spotřební elektrospotřebiče, spotřební elektronické vybavení, kožené zboží, textilie, dárky, dárkové sety, suvenýry, nové druhy zboží, sběratelské zboží, novinky, školní potřeby ve velkoobchodě nebo v supermarketu nebo v hypermarketu nebo v mini-marketu nebo v katalogu smíšeného zboží prostřednictvím poštovní objednávky nebo prostřednictvím telekomunikací nebo z internetových webových stránek smíšeného zboží, shromažďování, ve prospěch ostatních, různého zboží (s výjimkou přepravy tohoto zboží) tak, aby si zákazníci mohli pohodlně prohlédnout a nakoupit toto zboží určené pro dům, pro dopravní prostředky, pro zahradu, pro člověka, pro domácí zvířata, pro kanceláře nebo pro zábavní účely ve velkoobchodě nebo v supermarketu nebo v hypermarketu nebo v mini-marketu nebo v katalogu smíšeného zboží prostřednictvím poštovní objednávky nebo prostřednictvím telekomunikací nebo z internetových webových stránek smíšeného zboží, reklama, propagační služby, šíření reklamy a propagačních materiálů, předvádění zboží, přímá propagace poštou, průzkum trhu, marketing, distribuce vzorků, organizace a řízení propagačních a stimulujících schém
42
vytvoření (tvorba) informační paměti a její záchrana v oblasti maloobchodu a velkoobchodu, tvorba (návrhy) uspořádání inventáře a regálů, vytvoření kontrolního systému inventáře, tvorba návrhů obchodního balení a obchodních výrobků