Mega za mega, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Mega za mega, číslo přihlášky 473737, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 9. 6. 2010.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
473737
Třídy výrobků a služeb:
0,
35,
38,
41
Datum podání přihlášky:
26.1.2010
Datum registrace
9.6.2010
Datum zveřejnění přihlášky:
3.3.2010
Datum priority:
26.1.2010
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
0
(35) reklamní, inzertní a propagační činnost, marketing, reklamní, inzertní a propagační činnost prostřednictvím jakéhokoliv média, prostřednictvím telefonní sítě nebo datové sítě nebo informační sítě nebo elektronické sítě nebo komunikační sítě nebo počítačové sítě, poskytování informací komerčního... nebo reklamního charakteru, multimediálních informací komerčního charakteru, komerční využití Internetu v oblastech komerčních internetových médií a vyhledávacích služeb, on-line inzerce, pronájem informačních míst v rámci této třídy, činnost reklamní agentury, činnost ekonomických a/nebo organizačních poradců, zprostředkování v obchodních vztazích, merchandising, franchising, pomoc při využívání a řízení obchodního podniku, personální agentura, automatizované zpracování dat, pomoc při provozování obchodů a obchodní činnosti průmyslového nebo obchodního podniku, služby, které zahrnují záznam, přepis, vypracování, kompilaci přenášení nebo systematičnost písemných či datových či elektronických sdělení a záznamů, jakož i využívání nebo kompilaci matematických a statistických údajů, organizační zabezpečování televizního vysílání, systém na podporu a intenzifikaci obchodních služeb založený na zvýhodňování klíčových spolupracovníků a klientů, věrnostní a bonusové systémy, jako například poskytování slev a odměn, přednostní a nadstandardní poskytování služeb, vše zejména v prodeji výrobků a služeb, data (vyhledávání - v počítačových souborech pro třetí osoby), pronájem reklamní doby v komunikačních médiích, pronájem reklamních materiálů, pronájem reklamních ploch, reklamní texty (vydávání, zveřejňování, oznámení, vyhlášení, publikování); 38) telekomunikace, služby umožňující komunikaci jedné osoby s druhou, televizní vysílání, rozhlasové vysílání, digitální vysílání, televizní vysílání programů, televizní vysílání zábavných, vzdělávacích, výchovných, soutěžních, diskusních a informačních pořadů, telematika, šíření, výměna nebo získávání zpráv a informací, šíření elektronických časopisů, informací, elektronických periodik, knih v elektronické podobě, audio nebo audiovizuálních děl prostřednictvím informační nebo datové nebo elektronické nebo komunikační nebo telekomunikační nebo počítačové sítě, zejména Internetu, pomocí satelitů aj., informační služby na Internetu, související s televizním vysíláním, služby na Internetu, související s televizním vysíláním, komunikace, poradenská činnost v oblasti sdělovacích prostředků, telekomunikací, informační služby v oblasti telekomunikací, informační kancelář, poskytování informačních služeb prostřednictvím počítačů, pronájem komunikačních míst; (41) digitální zpracování obrazu (služby), informace o možnostech rozptýlení, informace o možnostech zábavy, obrazové zpravodajství, organizování soutěží (vzdělávacích nebo zábavných), provozování her on-line (z počítačové sítě), výroba rozhlasových a televizních programů, filmová studia, filmová tvorba, karaoke (poskytování služeb - hudební doprovod zpěváka písní dle výběru zpěváka), plánování a organizování večírků, poskytování on-line elektronických publikací (bez možnosti stažení), reportérské služby, rozhlasová zábava, televizní zábava, obrazové zpravodajství, zveřejňování textů, kromě reklamních.