MODRÝ MEDVĚD, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce MODRÝ MEDVĚD, číslo přihlášky 579744, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 26. 10. 2022.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
579744
Třídy výrobků a služeb:
21,
25,
32,
35,
40,
43
Datum podání přihlášky:
9.6.2022
Datum registrace
26.10.2022
Datum zveřejnění přihlášky:
20.7.2022
Datum priority:
9.6.2022
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
21
džbány, hrnky, jídelní soupravy (nádobí), karafy, korbele, lahve, nádobí, nádoby na led, nádoby na pití, nádoby na pivo, otvíráky na lahve (elektrické i neelektrické), papírové nebo plastové kelímky, podtácky (kromě papírových nebo látkových), prostírání (kromě papírových nebo textilních), sklenice ...(nádoby), sklenice (nádoby na pití), stojánky na jídelní lístky, stojánky na ubrousky (stolování), sklenice na pivo, džbány na pivo
25
košile, košile s krátkým rukávem, kravaty, obuv, oděvy, opasky na peníze (oděvy), pásky, opasky, sportovní dresy, svrchní oděvy, šátky, šály, trička, vesty, zástěry (oděvy)
32
piva, pivovarnické výrobky, pivo s nízkým obsahem alkoholu, nealkoholické pivo, imitace piva, pivní mladina, výtažky z chmelu pro výrobu piva
35
maloobchod, velkoobchod, zásilkový a internetový obchod s výrobky ve třídě 21, 25 a 32 výše v tomto seznamu, organizace a management obchodních motivačních a věrnostních programů, organizace, obsluha a sledování věrnostních programů pro zákazníky, organizace zákaznických věrnostních programů pro kom...erční, propagační nebo reklamní účely, věrnostní, pobídkové a bonusové programy, věrnostní zákaznické služby ke komerčním, propagačním a/nebo reklamním účelům, správa zákaznických věrnostních, motivačních nebo propagačních programů, řízení věrnostních programů zahrnující slevy nebo pobídky, podpora prodeje prostřednictvím zákaznických věrnostních programů, organizace, provozování a kontrola prodeje a propagačních motivačních programů, vedení motivačních programů pro zaměstnance, analýza reakcí zákazníků, event marketing (získávání zákazníků pořádáním akcí), obchodní informace a poradenství pro zákazníky (zákaznická poradna), poskytování informací zákazníkům o výrobku, poskytování zákaznických informací o produktech prostřednictvím internetu, služby zákaznického klubu pro komerční, propagační a/nebo reklamní účely, obchodní asistence týkající se franchisingu, obchodně reklamní služby týkající se franchisingu, obchodní poradenské služby, týkající se franchisingu, poradenství v oblasti obchodního managementu vztahující se k franchisingu
40
vaření piva, pivovarnické služby
43
bary, bufety, hotelové restaurační služby, jídelny, kavárny, pivnice, pizzerie, podávání alkoholických nápojů, podávání jídel a nápojů, podávání nápojů v mikropivovarech, podávání nápojů v pivnicích s vlastním pivovarem, pohostinství (služby), pořádání banketů, poskytování informací vztahujících se ...k restauracím, poskytování služeb zajišťujících nápoje, restaurace, dočasný pronájem pokojů, hostely, hotelové a motelové služby, pronájem a půjčování nádobí, pronájem barového vybavení, pronájem kuchyňských přístrojů, Služby restaurací zaměřené na zákaznické věrnostní programy, které poskytují restaurační výhody, aby odměnily vracející se zákazníky