MP Media, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce MP Media, číslo přihlášky 162159, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 24. 9. 2002.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
162159
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
38,
41,
42
Datum podání přihlášky:
8.12.2000
Datum registrace
24.9.2002
Datum zveřejnění přihlášky:
12.6.2002
Datum priority:
8.12.2000
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
9 - Zaniklý dokument
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
9
data, databáze a jiné informační produkty na elektronických, magnetických a optických nosičích všeho druhu a v elektronických, datových, informačních a telekomunikačních sítích všeho druhu, související software a hardware, nosiče dat všeho druhu, zejména diskety, CD romy, magnetické disky, optické d...isky, DVD, videokazety, nahrané videopásky, diapozitivy apod., elektronické sítě, multimediální aplikace, multimediální informační katalogy, elektronické časopisy, elektronická periodika a knihy v elektronické podobě, nahraný software na CD a DVD discích a magnetických médiích, audiovizuální programy, audio programy, hudební díla, pohledy ilustrované se zvukovou nahrávkou, nahrané zvukové a zvukově obrazové záznamy, obaly na zvukové nosiče a videokazety
16
papír, výrobky z papíru, periodické a neperiodické publikace, knihy, časopisy, brožury, fotografie, fotoalba, plakáty, pohledy, kalendáře, samolepky, obtisky, nažehlovací obtisky, hrací karty, papírové a umělohmotné tašky, tužky, pera a pastelky, papírové obaly všeho druhu, ubrousky a ubrusy, tácky,... papírové vlajky, čepice a stínítka, informační a reklamní produkty v papírové formě, data a databáze obecně na papírových nosičích, písmena pro tiskárny, štočky, umělecké nebo ozdobné předměty z papíru
35
poradenské a konzultační služby v oblasti reklamy, reklamní služby, reklama na Internetu, zajištění a realizace reklamních kampaní, poskytování informací, multimediálních informací a jiných informačních produktů obchodního a reklamního charakteru, komerční využití Internetu v oblastech komerčních in...ternetovských médií a vyhledávacích služeb, on-line inzerce, organizování výstav ke komerčním a reklamním účelům
38
šíření elektronických časopisů, elektronických periodik a knih v elektronické podobě prostřednictvím počítačové sítě, Internetu, pomocí satelitů ap., výměna a šíření zpráv a informací, služby zabezpečující audiovizuální komunikaci, služby zabezpečující audiovizuální komunikaci prostřednictvím inform...ačních a telekomunikačních sítí, např. počítačové sítě Internet, satelitu apod., rozšiřování, zveřejňování a přenos informací prostřednictvím informačních a telekomunikačních prostředků a sítí, satelitů ap
41
nakladatelství a vydavatelství periodických a neperiodických publikací v tištěné i elektronické podobě, zprostředkování kulturních a uměleckých akcí, setkání, výstav ke kulturním a vzdělávacím účelům, soutěží, přednášek apod., ediční činnost, publikační činnost včetně nahrávaní nosičů zvukových nebo... obrazově zvukových, půjčování nahraných zvukových a nebo obrazově zvukových záznamů, tvorba audiovizuálních děl, umělecká agentura
42
tvorba software, programovaní internetových databázových systémů a internetových aplikací, programování multimediálních aplikací, vytváření a modelování 3D animací, interaktivní a grafické programy, tvorba multimediálních dokumentů, prezentací, aplikací, katalogů apod., konstrukce WWW prezentací a ř...ešení WWW serverů, počítačové animace a vizualizace, programové projekty, tvorba informačních databází, elektronických časopisů, periodik a knih, provozování Internetových stránek, fotografování, fototesty