Prague Finance Institute, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Prague Finance Institute, číslo přihlášky 591059, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace .
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
591059
Třídy výrobků a služeb:
0,
16,
35,
36,
41,
42
Datum podání přihlášky:
31.1.2024
Datum priority:
31.1.2024
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
1 - Podaná
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
0
(16) tiskařské výrobky, brožury, časopisy, periodika, plakáty, tiskoviny, tištěné publikace, zpravodaje, letáky, noviny, učební pomůcky v tištěné formě, instruktážní a výukové materiály, skripta, učebnice, knihy, sylaby, sborníky, manuály; (35) pořádání a moderování komerčních akcí, pořádání výstav ...a veletrhů pro obchodní či reklamní účely, propagace a reklama, on-line reklama v počítačové síti, vyhledávání sponzorů, poskytování obchodních informací, obchodní průzkumy, oceňování podniků, sestavování katalogu informací pro obchodní či reklamní účely, sestavování statistiky, zprostředkování zaměstnání; (36) finanční poradenství, organizování peněžních sbírek, poskytování finančních informací, poskytování finančních informací prostřednictvím webových stránek, služby týkající se průzkumu v oblasti financí a nemovitostí, oceňování nemovitostí, služby finančního hodnocení, stipendijní programy, finanční sponzoring; (41) odborná spolupráce s dalšími vzdělávacími organizacemi a orgány státní a veřejné moci ČR, vysokými školami, územní a zájmovou samosprávou v oblasti vzdělání, vzdělávání, koučink, předávání know-how (odborné vzdělávání), školení, vzdělávací kurzy, semináře a přednášky, včetně kurzů, seminářů a přednášek v oblasti financí, oceňování podniků, technické analýzy, nemovitostí, on-line vydávání elektronických knih a časopisů, vydávání periodik, vydávání knih, překladatelské služby, psaní textů (s výjimkou reklamních), elektronické publikování, výroba a nahrávání rozhovorů, podcastů a videí, pořádání a moderování zábavních akcí, pořádání a vedení kolokvií, konferencí, kongresů, osobních vzdělávacích a diskusních fór, panelových diskusí, seminářů, sympozií a workshopů, pořádání výstav ke kulturním a vzdělávacím účelům, pořádání školení a vzdělávacích zkoušek pro certifikační účely, poskytování elektronických publikací on-line, poskytování informací v oblasti vzdělávání, vydávání textů (s výjimkou reklamních), výzkum v oblasti vzdělávání, zkoušení (pedagogická činnost); (42) vědecká, výzkumná, expertizní a znalecká činnost v oblasti ekonomie, financí a oceňování podniků v rámci této třídy.