SBAZAR.CZ SEZNAM.CZ, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce SBAZAR.CZ SEZNAM.CZ, číslo přihlášky 502808, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Kombinovaná, datum registrace 6. 11. 2013.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
502808
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
38,
39,
41,
42
Datum podání přihlášky:
20.3.2013
Datum registrace
6.11.2013
Datum zveřejnění přihlášky:
31.7.2013
Datum priority:
20.3.2013
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Kombinovaná
Seznam výrobků a služeb:
9
data, databáze a jiné informační produkty na magnetických, elektronických a optických nosičích, související software a hardware, nosiče dat všeho druhu spadající do tř. 9, elektronické a datové sítě, multimediální aplikace, multimediální informační publikace, elektronické publikace, software pro poč...ítače, programové vybavení pro informační technologie a pro komunikaci a pro elektronický obchod, počítačové hry, nahraný software na CD a DVD discích a magnetických mediích, elektronické komunikační sítě a elektronické databáze
16
brožury, katalogy, manuály, reklamní obtisky, prospekty, příručky, rejstříky - seznamů, samolepky, doprovodné tiskoviny, reklamní předměty jako jsou tužky, pera, sáčky, tašky a další tištěné publikace
35
obchodní a obchodně informační služby na Internetu, vyhledávání, indexování, spojování a uspořádání dat pro Internet, příprava elektronických pozvánek, kompilace, uspořádání a řízení informací ze vzdálených zdrojů, vše prostřednictvím elektronických komunikačních sítí, komerční využití Internetu v o...blastech komerčních internetovských médií a vyhledávacích služeb, systemizace informací do počítačových databází, aktualizování reklamních materiálů, obchodní reklama (pro třetí osoby), pronájem reklamní doby v komunikačních mediích, reklama on-line v počítačových sítích, reklamní materiály (rozšiřování), reklamní materiály (zasílání), reklamní texty (vydávání, zveřejňování, oznámení, vyhlášení, publikování), rozšiřování reklamních textů zákazníkům (letáky, vzorky atd.), rozšiřování reklamních nebo inzertních materiálů, příprava a vydávání reklamních nebo náborových, propagačních a inzertních textů, zprostředkovatelské a poradenské služby v oblasti obchodu, týkající se výrobků a služeb spadajících do tříd 9, 16, 38, 39, 41 a 42, poskytování informací komerčního charakteru a informačních produktů k reklamním účelům
38
telekomunikace, zejména přenos textů a/nebo obrazů a komunikace prostřednictvím elektronicky přenosných dat (např. Internet, videonet, obrazová data), přenos textů a/nebo obrazů prostřednictvím magneticky nebo opticky uchovatelných dat (disky, CD-Romy, DVD), vysílání rozhlasových a televizních programů
39
archivace elektronicky uložených dat nebo dokumentů, informace (skladované), skladování
41
publikování a vydávání knih, časopisů a magazínů, služby v oblasti vzdělávání, zábavy a sportu, elektronické publikování (DTP), digitální zpracování obrazu
42
návrhy, strukturování a programování či jiné vytváření počítačových programů a počítačových systémů zejména programového vybavení internetových, intranetových či jiných síťových serverů, serverových stanic a systémů, včetně jejich instalace, zavádění, aktualizace a údržby, návrhy, strukturování a pr...ogramování či jiné vytváření databází, jiných datových systémů a aplikací pro jejich zpracování, včetně jejich poskytování přístupu k nim a jejich instalace, zavádění, aktualizace a údržby, návrhy, strukturování a programování či jiné vytváření internetových či intranetových počítačových stránek a nástěnek (webpages a websites) a internetových či intranetových aplikací, včetně jejich instalace, zavádění, aktualizace a údržby, hostování (poskytování volného prostoru) pro internetové či intranetové počítačové stránky a nástěnky (webpages a websites) nebo hostování (poskytování volného prostoru) v rámci těchto stránek či nástěnek, hostování (poskytování volného prostoru) pro internetové či intranetové aplikace, převod (konverze) počítačových programů, dat či jiných údajů v elektronické podobě z různých formátů do jiných formátů, převod (konverze) dokumentů, dat či jiných údajů z fyzických médií na elektronická média