SÓLOKAPR, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce SÓLOKAPR, číslo přihlášky 199455, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 6. 9. 2004.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
199455
Třídy výrobků a služeb:
16,
28,
29,
35,
38,
41
Datum podání přihlášky:
23.12.2003
Datum registrace
6.9.2004
Datum zveřejnění přihlášky:
12.5.2004
Datum priority:
23.12.2003
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
51 - Platný dokument na poshovací lhůtě
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
16
papír, lepenka a výrobky z těchto materiálů zatříděné ve třídě 16, zejména plakáty, fotografie, pohlednice, gratulace, dopisní papíry, obálky, kalendáře zejména nástěnné a stolní, samolepky, obtisky, poznámkové bloky, desky na spisy, pořadače, omalovánky, activity books, balicí papír, školní sešity,... skicáky, tužky, pastelky, gumy, penály, papírové tašky, umělohmotné tašky, hlavolamy z papíru, obaly všeho druhu papírové, tiskoviny, časopisy, periodika, knihy, tiskárenské výrobky, učební pomůcky, papírové obaly obecně, sáčky pro obalovou techniku, obaly na hračky z papíru, papírové přívěsky na klíče, umělecké nebo ozdobné předměty z papíru, to vše spadající do této třídy
28
hračky, též pohyblivé, hry společenské a stolní, hry automatické s výjimkou těch, které se uvádějí do chodu vhozením mince, hry elektronické s výjimkou těch, které jsou používány výhradně ve spojení s televizním přijímačem, papírové hračky, pexesa, hrací karty, puzzle, ozdoby na vánoční stromky, rybářské potřeby zařazené v této třídě
29
potraviny živočišného původu, zejména maso a ryby, měkkýši, korýši, konzervované potraviny a hotová jídla, v rozsahu této třídy, polévkové koncentráty, polévkové kostky, tablety, prášky, výtažky pro výrobu polévek, spadajících do této třídy, přísady pro zpracování masných výrobků, spadající do této třídy
35
obchodní nebo podnikatelské informace, pomoc, poradenství a poskytování konzultací v obchodní činnosti, referenční servis, rozšiřování reklamních a inzertních materiálů, reklamní činnost, zprostředkování reklamní činnosti, zejména pomocí globálních komunikačních sítí, systemizace informací do počíta...čových databází, styky s veřejností, organizování komerčních a reklamních výstav, vytváření obchodních a obchodně-informačních sítí
38
služby v oblasti komunikace, zprostředkování komunikace ústní a/nebo vizuální, přenos zpráv a informací pomocí počítačů
41
agenturní činnost v oblasti kultury a umění, poradenská činnost v oblasti společenských věd a rozvoje osobnosti, zejména v mediální oblasti, pořádání odborných kurzů, školení a jiných vzdělávacích akcí, včetně lektorské činnosti, výuka na PC, výchovné a vzdělávací služby, výchova a mimoškolní vzdělá...vání v soukromých školách a zařízeních sloužících odbornému vzdělávání, v zařízeních nezařazených do sítě škol, školských a předškolních zařízení, jiné mimoškolní vzdělávání, doučování, dálkové studium, korespondenční kurzy, informace o výchově a vzdělávání, organizování, vedení a řízení školení, pracovních setkání, seminářů, konferencí a kolokvií, organizování a plánování večírků, organizování kulturních nebo vzdělávacích výstav (autogramiády, galerie, obrazárny), organizování vzdělávacích a zábavných soutěží, výchovně zábavné klubové služby, služby k zábavě a pobavení, spadající do třídy 41, zprostředkování výroby, šíření a prodeje televizních pořadů, poskytování on-line elektronických publikací (bez možnosti stažení), psaní scénářů, služby pro oddech a rekreaci, reportérské služby, doučování