syntetickapaliva.cz, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce syntetickapaliva.cz, číslo přihlášky 587621, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Obrazová, datum registrace 24. 1. 2024.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
587621
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
35,
38,
41
Datum podání přihlášky:
15.8.2023
Datum registrace
24.1.2024
Datum zveřejnění přihlášky:
18.10.2023
Datum priority:
15.8.2023
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Obrazová
Seznam výrobků a služeb:
35
marketing, reklamní, inzertní a propagační činnost prostřednictvím jakéhokoliv média, poskytování informací komerčního nebo reklamního charakteru, multimediálních informací komerčního charakteru, komerční využití internetu, pronájem informačních míst v rámci této třídy, činnost reklamní agentury, sh...romažďování, poskytování, třídění, překlad (informací do počítačových databází) nebo jiné zpracovávání obchodních nebo podnikatelských informací, včetně vytváření, zpracovávání a třídění dat v rámci databází, pomoc při řízení obchodní činnosti, průzkum trhu, šíření propagačních informací, systemizace informací do počítačových databází, zpracovávání specializovaných podnikových evidence; činnost ekonomických a/nebo organizačních poradců, zprostředkování v obchodních vztazích - merchandising, franchising, pomoc při využívání a řízení obchodního podniku, personální agentura, personální poradenství, automatizované zpracování dat, pomoc při provozování obchodů a obchodních činností průmyslového nebo obchodního podniku, služby, které zahrnují záznam, přepis, vypracování, kompilaci, přenášení nebo systematičnost písemných, datových či elektronických sdělení a záznamů, jakož i využívání nebo kompilaci matematických a statistických údajů, systém na podporu a intenzifikaci obchodních služeb založený na zvýhodňování klíčových spolupracovníků a klientů (obchodní služby), věrnostní a bonusové systémy (obchodní služby), poskytování slev a odměn, přednostní a nadstandardní poskytování obchodních služeb, vše v prodeji výrobků a služeb, organizování komerčních, reklamních nebo propagačních výstav, všechny výše uvedené služby s výjimkou služeb v oblasti realit, předvádění zboží prostřednictvím internetu, katalogu nebo výstav za účelem reklamy a/nebo prodeje
38
komunikace a přenos dat prostřednictvím veřejné nebo neveřejné telekomunikační sítě, včetně internetu, pomocí telefonů, mobilních telefonů, telefaxů, satelitů, počítačů či terminálů nebo jakýmikoliv jinými prostředky, včetně přenosu elektronické pošty a přenosu dat v reálném čase (přenos zvuku, obra...zu, textu nebo jiných dat či informací) včetně poskytování přístupu a připojení k těmto telekomunikačním sítím včetně internetu, provozování veřejné nebo neveřejné telekomunikační sítě, šíření a zpřístupňování elektronických tiskovin, časopisů, periodik, knih a jiných dat prostřednictvím veřejné nebo neveřejné telekomunikační sítě včetně internetu, informační služby na internetu včetně provozování elektronických nástěnek, diskusních skupin a fór a poskytování přístupu k on-line informačním službám a databázím, tisková agentura
41
nakladatelství a vydavatelství, ediční činnost, publikační činnost, nahrávání nosičů zvukových nebo zvukově obrazových, půjčování nahraných zvukových a zvukově obrazových záznamů, tvorba a šíření audiovizuálních děl, filmová produkce (kromě reklamní), tvorba programů, tvorba a výroba televizních a a...udiovizuálních programů, agenturní činnost v oblasti kultury, výchovná, vzdělávací a zábavní činnost, zábavní, organizace společenských a kulturních akcí, organizace, provozování a provádění her a soutěží i veřejných, výstavní činnost v oblasti kultury, zábavy, výchovy nebo vzdělávání