Feratt, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Feratt, číslo přihlášky 521759, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní grafická, datum registrace 14. 10. 2015.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
521759
Reprodukce:
Třídy výrobků a služeb:
18,
25,
35
Datum podání přihlášky:
21.4.2015
Datum registrace
14.10.2015
Datum zveřejnění přihlášky:
8.7.2015
Datum priority:
21.4.2015
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní grafická
Seznam výrobků a služeb:
18
kůže, imitace kůže, výrobky z těchto materiálů, které nejsou zahrnuty do jiných tříd, a to kožené řemeny, řemínky a pásky, kožené potahy na nábytek, kožená metráž pro použití při výrobě, kůže ze zvířat, kufry, kufříky a zavazadla, batohy, ruksaky, kabelky, kožené tašky, cestovní tašky, nákupní tašky..., tašky na kolečkách, diplomatky, klíčenky, kožená pouzdra, pokrývky z kožešiny, obaly na oděvy (cestovní), vaky na nošení dětí, peněženky, deštníky, slunečníky, vodítka, obojky na zvířata, pokrývky pro zvířata, postroje pro zvířata, sedlářské výrobky
25
pánské, dámské, dětské oděvy, oblečení, včetně sportovního a společenského oblečení, oděvy z kůže a kožešin, oděvy z napodobenin kůže, spodní prádlo, plavky, ponožky, podkolenky, punčochy, župany, pyžama, pláštěnky, oděvní doplňky - šály, kravaty, šátky, pásky, rukavice, čelenky, kožešinové límce, k...loboučnické zboží, pokrývky hlavy, pytle na oděvy, obuv, obuv sportovní, společenská, dámská, pánská, dětská, nazouvací, pracovní, domácí, koupací, obuvní doplňky - podpatky a špičky na obuv, protiskluzové pomůcky na obuv, svršky na obuv, kování na obuv, podrážky k obuvi
35
reklamní, marketingové a propagační služby, velkoobchod, maloobchod, obchodní služby a informace pro spotřebitele, pomoc v obchodní a podnikatelské činnosti, pomoc při provozu nebo řízení obchodního podniku, management a administrativní služby, služby v oblasti obchodní správy vztahující se k intern...etovému prodeji, poradenství a informace o zákaznických službách a řízení prodeje výrobků a jejich cen na internetových stránkách v souvislosti s nákupem přes Internet, internetový obchod (e-shop) s výrobky výše uvedenými ve tř. 18 a 25, efektivnost provozu a racionalizace práce, provozování obchodních podniků (pro třetí osoby), prezentace zboží, prezentace zboží a služeb elektronickou cestou, také v rámci služeb takzvaného teleshoppingu a homeshoppingu, prezentace výrobků prostřednictvím sdělovacích prostředků, inzerce a inzertní služby, organizování výstav a veletrhů k obchodním a reklamním účelům