Každý chce Respekt, ochranná známka - základní údaje k ochranné známce Každý chce Respekt, číslo přihlášky 451477, zdroj ÚPV-ČR. Typ: Slovní, datum registrace 6. 2. 2008.
Základní údaje ochranné známky
Zdroj:
ÚPV-ČR
Číslo přihlášky:
451477
Třídy výrobků a služeb:
9,
16,
35,
38,
41
Datum podání přihlášky:
31.8.2007
Datum registrace
6.2.2008
Datum zveřejnění přihlášky:
31.10.2007
Datum priority:
31.8.2007
Země původu:
CZ
Stav dokumentu:
6 - Zapsaná ochranná známka (platný dokument)
Druh:
Slovní
Seznam výrobků a služeb:
9
aparáty a přístroje vědecké, elektronické, fotografické, filmové, optické, aparáty pro záznam, uchování, převod, přenos nebo reprodukci zvuku nebo obrazu, telefony, záznamníky, faxy, magnetické nebo optické suporty zvukových nebo zvukově obrazových záznamů, přístroje pro zpracování informací a počít...ače, včetně jejich jednotlivých součástí a náhradních dílů ze třídy 9, počítačové hry, pohledy ilustrované se zvukovou nahrávkou, hlavolamy elektrické nebo elektronické, reklamní přístroje na střídavé obrazy, reklama světelná, reklamní světelné přístroje, nosiče záznamů nahrané i nenahrané, videokazety nahrané i nenahrané, audiokazety nahrané i nenahrané, audiovizuální programy, audioprogramy, audiovizuální díla, audiovizuální díla v digitální podobě, filmy, hudební díla, CD disky, programové vybavení pro počítače, software, hardware výpočetní techniky nebo komunikační nebo informační techniky, elektronické databáze a databázové produkty, informace a záznamy v elektronické podobě, informace a záznamy na nosiči s výjimkou nosičů papírových ze třídy 16, informace a data a databáze a informační produkty na nosičích nebo i v elektronických, datových, informačních, počítačových a komunikačních sítích, související software a hardware, elektronické nebo datové nebo informační nebo komunikační nebo výpočetní sítě, včetně jednotlivých součástí a náhradních dílů obsažených ve třídě 9, multimediální aplikace, multimediální nebo informační katalogy, elektronické časopisy, elektronická periodika a knihy v elektronické podobě
16
papír, výrobky z papíru, tiskárenské výrobky, štočky, tiskařské typy, periodické a neperiodické publikace, knihy, učebnice a učební pomůcky, časopisy, noviny, brožury, fotografie, informační produkty na papírových nosičích, letáky, plakáty, data a databáze na papírových nosičích, tištěné manuály, re...klamní, propagační, užitkové, umělecké nebo ozdobné předměty z papíru, výrobky z papíru, např. pohlednice, dopisní papíry, obálky, přání, kalendáře, samolepky, obtisky, vystřihovánky, kartičky, tašky - v rámci této třídy, sešity, skicáky, pastelky, penály, pera, nože na papír, těžítka
35
reklamní, inzertní a propagační činnost, zprostředkování reklamní, inzertní a propagační činnosti prostřednictvím jakéhokoliv média, public relations, průzkum trhu včetně poradenství pro organizace a řízení obchodu, zpracování marketingových studií, informačních služeb a vytváření informačních systé...mů, poradenská činnost v oboru reklamy a při obchodní činnosti, vydávání reklamních a/nebo náborových textů, propagačních a inzertních tiskovin, rozšiřování reklamních a/nebo inzertních materiálů, obchodní průzkum a analýza trhu, marketing, organizace reklamních a obchodních předváděcích akcí výrobků a služeb, včetně obchodních výstav a jejich doprovodných akcí, např. komerčních módních přehlídek, distribuce zboží a tiskovin k reklamním účelům, obchodní zastoupení tuzemských a zahraničních firem, obchodní a podnikatelský informační servis, obchodní poradenské a konzultační služby
38
telematika, výměna, šíření a nebo získávání zpráv a informací včetně doprovodného zvuku, šíření elektronických časopisů, informací, elektronických periodik, knih v elektronické podobě, audio nebo audiovizuálních děl prostřednictvím informační nebo datové nebo elektronické nebo komunikační nebo telek...omunikační nebo počítačové sítě, zejména Internetu, pomocí satelitů, zveřejňování, rozšiřování a přenos informací prostřednictvím všech informačních a telekomunikačních prostředků a sítí, satelitů apod., šíření informací prostřednictvím teletextu a počítačových a telekomunikačních sítí včetně Internetu, šíření tiskovin, časopisů, periodik, knih v elektronické podobě prostřednictvím počítačové sítě včetně Internetu, prostřednictvím satelitů apod., šíření a přenos inzerce a reklamy prostřednictvím telefonních sítí
41
nakladatelství a vydavatelství, ediční činnost, redakční činnost, fotografování, fotoreportáže, poradenská činnost v oboru vydavatelství a nakladatelství, nakladatelství a vydavatelství periodických a neperiodických publikací v tištěné i elektronické podobě, publikační činnost, nahrávání nosičů zvuk...ových nebo obrazově zvukových, půjčování nahraných zvukových a zvukově obrazových záznamů, TV produkce, filmová produkce, televizní výroba programů, tvorba a výroba televizních a audiovizuálních programů, agenturní činnost v oblasti kultury, zprostředkování v oblasti kultury, výchovy, zábavy a sportu, výchovná, vzdělávací, soutěžní a zábavní činnost, zábavní nebo kulturní nebo vzdělávací představení, organizace společenských a kulturních akcí, organizace, provozování a provádění her a soutěží i veřejných, pořádání a organizační zajištění kurzů, školení, přednášek, konferencí, organizování sportovních soutěží, pořádání loterií, pořádání a zabezpečování spotřebitelských soutěží a her